mamma mamma mamma mamma

Det är det ända som ljuder här på Humlekärret ..  Frode säger det nog 60 ggr/minut just nu. Och blandar det med diska och sitta  och titta ... Imorse kl 2,30 så vaknade han av att han hostade, jag gav honom lite quilla simplex och lite vatten, då blev han gör pigg och satt och sa mamma i olika tonlägen i två timmar!!

Idag har jag varit och gymmat och Frode  fick prova på barnvaktstjänsten på sportlife! Han var ledsen i början men sen gick det bra.

Nu ska jag ner och städa lite, för mamma, pappa,  LInda, Daniel och kanske Ulla och Bosse kommer förbi här sen vid ca 16 tiden. Sen ska jag och Frode på tjejmiddag till Åsa på kvällen. Ska bli mysigt!

Det är väldans tomt när inte Jonas är hemma!!

Kommentarer
Postat av: Disa

Härligt när pratet kommer igång, eller? =) För det mesta är dom ju bara så härliga när dom babblar på som små papegojor. Men ibland önskar man att det fanns en Mute-knapp. För man har ju inte samvete att be dom hålla trut!



Hoppas ni har det bra!

Kram Disa

2011-01-30 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0