Sjukling och träning

Igår ringde förskolan hem mig från jobbet, dom sa att Frode hostade så mkt och var ledsen så dom tyckte jag skulle komma! Jag kom som på ett skott och möttes av en Frode som stog och hoppade i soffan, som absolut tyckte det var kul när jag kom men som tyckte att vi kunde stanna kvar där ett tag till.. Då måste jag erkänna att jag var rätt irriterad på dom som jobbade där, men jag förstod lite senare vad dom menade. Natten var gör dålig och Jonas var hemma med Frode idag. Han har i stort sett bara sovit. Ingen feber i allafall men det blir nog VAB för mig imorgon också.

Jag tränade idag efter jobbet också, körde en timmas styrketräning.

Det börjar med insida lår, sedan kör jag utfall (stort framsteg idag körda med vikter), sen kör jag superset med bröst, triceps och biceps, efter det kommer baksidalår curl, rygg, och mage... Jag börjar med att köra kondition i 10 min. Tar ungefär en timma!

Frode har mest velat sitta och kolla på tv nu på kvällen och det tycker jag är ok när man är sjuk!!

Nu skall jag gå ner och kolla lite på tv, dricka en kopp te och bara slappa lite!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0