Kobenhavn

Imorgon skall jag och en kollega åka till huvudkontoret i Köpenhamn, vi har valt att åka tåg mest för att ingen av oss hade lust att köra. Går rätt smidigt med tåg verkar det som också, sen skall vi ju i och för sig ner till hamnen där vårt hq ligger!

Vi ska bo utanför Köpenhamn i nått som heter Holte och där skall vi gå på en kurs i dansk skatt ... på DANSKA!! OJ OJ OJ hur ska detta gå? =)

Idag har vi haft en riktigt må bra dag! Jag åkte till gymet vid elva och körde mitt pass, sen kom Frode och Jonas in till femman, där shoppade jag en kavaj, två tröjor och en t.shirt. Sen köpte jag nya tröjor till Frode, han har vuxit ut allt i 86 vilket typ var allt vi hade så jag köpte kläder för över 1000 kr!

Sen åkte vi till Linda och Daniel. Jonas och Daniel skulle pimpla eller pilka eller va det nu heter, Linda och Frode bakade muffins och jag kollade på =).. Man märker verkligen att Frode träffar Linda och Daniel oftare nu för han trivs så bra där nu och han är inte lika blyg... så tuff som han var runt Charlie idag har han nog aldrig varit!! Han har lite svårt för att skilja på att klappa och slå bara... stackars challe!

Nu ska vi äta lite lax hemma, Jonas har lagat. Jag har precis packat klrat och nu väntar solsidan!!

Kommentarer
Postat av: viktoria!

Hoppas ni får det bra i DK!!!

kramizz

2011-02-07 @ 17:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0