jobb hemifrån

När vi vaknade i morse så var Frode faktiskt pigg, jag hade räknat med att han skulle vara sjuk idag! Men han fick äta frukost hemma för jag ville vara säker på att han inte skulle vara krasslig. I och med att man inte riktigt visste med honom så jobbade jag hemifrån idag. Det har gått väldigt bra måste jag säga! Jag är sjukt effektiv när ingen kommer förbi och pratar eller man hör massa surr i bakgrunden. Har gjort klart årsredovisningarna för två bolag nu och det känns väldigt gött!!

Nu ska jag gå och hämta min lille man och om en liten stund. Sen ska vi nog kanske baka här hemma! Om jag vågar, har ju så svårt för att inte äta om vi har det hemma!!

här är förresten en bild på det hotellet vi ska bo på! nu är det klart att vi åker 2-3 april och det passar ju bra så kan vi fira Jonas att han fyllt år!



Fasaden



rummet

Kommentarer
Postat av: mor

Vilket fint hotell,Hoppas Frode är bra idag. kram

2011-02-16 @ 17:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0