Klockan är 6,15

och jag har vait uppe ungefär en kvart ... Det sköna är att jag har börjat vänja mig vid att gå upp tidigt (trodde inte det gick). Så när klockan ringer kl 6 så går jag bara upp, snoozar inte ens! Och det mina vänner är stort!! Vi pratar om en som brukar kunna snooza i ca en timme och göra övriga i sovrummet galen =)..

Taxin kommer kl 7 och hämtar mig, sen bär det av uppåt till 08-land. (Tror det är 08 därute). Glömmer aldrig när jag gick på högskolan i Sundsvall. Då var det en tjej som var så himla nöjd med att hon var från Stockholm... hon tjatade om det konstant och när hon pratade om varifrån vi andra var så kallade hon det för övriga Sverige .. Glömmer aldrig en dag när jag frågade henne var i Stockholm hon bodde, om det var centralt .. Nja det visade sig att det var Södertälje och att det tog 1,5 h till city för henne =)... det fick hon höra rätt många gånger sen !!

Jag hoppar över frukosten hemma idag, för  jag vet att vi får på planet och då kan jag inte låta bli att äta!

Ha det gött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0