Den goda maten från igår ...




Visst såg det gott ut, vinet fick vi av min kusin Andreas i bröllopspresent och det var såååååå gott!!

Alla ni som var där, nu kommer snart tackkorten ... vi har INTE glömt bort det, men det var lite svårt att välja bara!!!

klockan är nu 7,15. Jag har varit vaken i en halvtimma typ .. Frode likaså ...

Klockan 9 ska jag vara på kontoret för  då börjar pluggandet för revisorsexamen i november.. Dom har beslutat att lägga detta prov den 30 november. På min 30 årsdag!! Jippie!!!!! Dvs det blir då ingen 30 årsfest innan födelsedagen men vem vet om vi kanske drar ihop nått i början av december..

Det tråkiga är att då brukar folk ha så himla mkt ändå med julbord, julfester, lilla julafton mm... så har man en ledig stund så brukar det va skönt å ta det lugnt då! Men vi får se, blir kanske en lite mindre tillställning än jag tänkt från början!

Nu väntas frukost, blir en go frukost idag med roast n toast för i morgon börjar jag med modifast igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0