Vårruset

Idag har vi sprungit vårruset ! Det gick över förväntan. Vi var ca 50 tjejor från det företag jag jobbar på som sprang eller gick. Jag hade med mig Frode och tänkte börja springa och sen gå, men jag orkade hela vägen!! Är så nöjd med mig själv!

Hade till och med kunnat springa fortare men det är så många som ställer sig i fel grupp, och börjar gå nästan på en gång.. man blir sjukt irriterad på dom !

Igår byggde förresten Jonas, Singe och Daniel vår altan! Jag ska ta några kort på den i morgon, orkar inte idag!

Nu ska jag gå ner och se på kommisarie Winter ... började nio men vi spelade in den.

Lägger in ett kort alldeles strax från vårruset taget med min mobilkamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0