man får se det positivt ...

han är ju gla iallafall ... Men klockan var halv sju .. det är inte ok på en lördag, eller nån annandag heller för den delen!

vi är i´Mellerud på kalas helg .. Jonas och Singe ska på nån herrklubbsaktivitet idag och åker vid halv elva. Egentligen är det hans tur att gå upp men med tanke på vad dom ska göra idag så är det kanske bäst han får sova lite till.

Idag är det cruising i Mellerud. Tycker det kan va kul och gå upp och kolla på bilarna!

Nej nu ska jag gå och ta mig en shake, sen funderar jag på om man ska passa på i denna tidiga timme med att gå ut och gå ... bränna lite av de ca 1000 överflödiga kalorier som jag åt igår ..

ja så får det bli .. Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0