länge sen nu!

Oj vad dålig jag varit på att blogga nu på ett tag! Det har liksom varken funnits tid eller ork för det!

Nu skall jag i allafall ner och se på ugly betty strax ... har spelat in det med boxen!

Idag fick vi utrymma jobbet för det var bombhot mot barken viking ... först kom polisen och sa till oss att dom närmast fönstret bara skulle flytta sig .. jag satt typ tre meter därifrån, kändes väldigt tryggt att sitta kvar då =) .. nja! Men efter ett tag sa dom till alla att gå därifrån! Det roliga är att man tar inte direkt sånt på allvar .. Man liksom skrattar lite och fortsätter arbeta typ .. tänk om det verkligen va nått!!

Sen undrar man lite vad det är för miffo som bombhotar den båten .. känns väl inte så väsentligt kanske!

I helgen väntar kalas för bror och far! Undrar vad jag ska köpa till dom ... blir spännande, för dom i allafall!

I söndags var vi på liseberg tillsammans med syrran. Frode körde farfars bilar samt åkte elefant




Snor en bild från vickans facebook ..

Har inte orkat läsa in mina bilder ..

Jag är så trött hela tiden, undrar om det är den här förbannade bantningen som gör det .. ja ja iövermorgon så ska jag in och göra ändringar på klänningen, så då får jag varken gå upp eller ner sen . Hade gärna velat tappa ca 4 kg till men är faktiskt rätt nöjd nu! Inte ofta man är det !

Idag har vi förresten varit och träffat kantorn också! Det var en glad prick!

Nej nu väntar ugly, sen desperate och avsluta med couger town .. Gott e de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0