göteborgsvarvet

har jag inte sprungit idag, men däremot har jag varit och kollat på det! Helt sjukt bra väder och jättemkt folk. Har upptäckt att Frode brås på mig och har lite ont av när det är varmt.. han blir liksom lite borta, det blir jag med!

Vi har även suttit på balkongen och solat en sväng, sen har vi grillat tillsammans med två kompisar till Jonas som sover hos oss. De har sprungit varvet idag och tog sig igenom! Sarkt gjort måste jag säga!

Det är så trevligt när man står ute och grillar, alla grannar var i stort sett ute idag, och alla är hur trevliga som helst. Det är nästan lite som när man campar i och med att vi har gemensam trädgård.

Nu har Jonas och de två kompisarna åkt ner på stan, så jag och Frode är helt alena, rätt skönt det med ibland =).. i morgon väntar beachvolley inomhus ... skulle hellre va ute om det är sånt väder som det har varit idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0