Måndag

och en riktigt bra sådan!! Det har varit en jättebra dag på jobbet . Följde med en tjej ut och det var så kul att få komma igång igen på riktigt!! Jonas skulle ha ett möte kl 16.30 inne istan så jag hade lovat att va hemma i tid.. så from kl 15 var jag föräldraledig .. Jag och Frode har gått en promenad och så har vi lagat mat. Idag blev det karljohan torellini med blåmögelostsås... gör gott! I den såsen hade jag en påse thaigrönsaker.

Frode har blivit så himla gosig ... han kommer framsmygandes och ger kramar och pussar! Han har börjat dansa också och inte längre med bara huvudet, utan hela hans kropp bara gungar fram och tillbaks!

Nu ska vi gå in och bygga lego! Eller jag bygger ihop och han tar isär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0