KENT IKVÄLL!!

Ikväll ska jag och Jonas på konsert på lisebergshallen. Ska  bli så himla kul!! Kent är ett av få band som både jag och Jonas tycker lika mkt om.. Vår musiksmak skiljer sig väldigt mkt i vanliga fall ...

Jag var helt slut igår kväll, trots att jag inte gjort alltför många knop på jobbet. Har inte hunnit få så mkt att göra ännu... Igår körde jag ett lunchpass som heter MRL ... (mage rumpa lår står det för) ... Det är ett intervallpass och jag blev totalt slut! Det kändes som rumpan skulle gå av!

Viktoria och singe ska passa Frode ikväll. Sen ska vi passa hugo och cornelia nästa fredag ! Det ska bli skoj


Men åh vad jag ser fram emot ikväll!! De hade fått fyra fyrar i GP för torsdagens spelning! Men det kan låta hur som för jag ser bara fram emot att gå ut!!

Sitter just nu och lyssnar på Lady Gaga på spotify .. Blir på sånt festhumör!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0