i morgon

Så skall jag gå upp kl 6,45, försöka komma iordning, ta bussen in till city och sen faktiskt jobba i 8 timmar ... det känns så konstigt!!!!!!!!! Och det är inte nått inhopp bara utan jag ska faktiskt göra detta tills semestern ... jag har ren panik för att vara ifrån Frode ... det låter så löjligt jag vet, och ni som inte har barn sitter och tänker " så ska jag aldrig bli, gud va löjligt... måste ju va skönt att komma ifrån lite" . NI HAR FEL !!!!!!!!!!!!

I helgen har min farbror varit här och pratat om vigselordning mm ... mamma ohc pappa var här också så i lördags såg vi på melodifestivalen.

Idag har vi varit och ätit lunch hos syrran och sen har jag spelat beach. Gick rätt bra! Det är så himla roligt!!

Nu ska jag platta håret och kolla ut vad jag ska ha på mig i morgon ... måste köpa nya byxor ... har typ inget som sitter snyggt ... men hittade en "extra räkning" på 5 papp så det blir nog inga byxor denna månaden =(

Efter plattningen är det wallander som gäller

Kommentarer
Postat av: Linda

Gud jag förstår dig! Jag mår dåligt av att lämna Charlie ensam hemma bara, och han är ju hund!!... kan bara tänka mig vilken jobbig känsla av inte få vara med sitt barn som man varit med varje dag i 1 år!!! Ska tänka på dig imorgon :) Kram!

2010-03-14 @ 21:49:21
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0