Gjort stan!

Idag har jag och Frode vart inne i city och gjort stan! Vi åkte in vid tio, gick från Jonas jobb in till stan, gick förbi gamla lägenheten för jag hoppades få en skymt av hur det såg ut nu .. tyvärr hade den persiennerna nerdragna, så man såg inget =( ... så hade vi det ofta också i och med att det är sovrummet och ibland så orkade man ju inte dra upp när man hade bråttom till jobbet..

Vi fortsatte in och tog en fika på condeco. Jag tog en kycklingsmörgås och Frode fick en halv ostfralla. Han charmade varenda kotte på det där fiket!! Pratade hela tiden och mmm :ade högt och tydligt när han åt ostfrallan =)! Åh vad jag kommer sakna att bara sticka iväg och göra sånt här!!!!

Efter det gick vi ut på presentjakt. Jag hittade mina presenter till Frode =)... Var även inne på hemtex and more och köpte: två kuddar, två par gardiner och en duk. De har görsnygga grejor där så är ni i Götet så tycker jag verkligen ni ska gå dit. Dom har mycket mer än vanliga hemtex!

På väg hem så stannade vi vid toys r us i sisjön och där fick jag köpt min sista present till Frode samt presenter till två av hans vänner.

Här kommer lite bilder från hur vårt hus ser ut nu!

'

köket med nya gardiner



tv:n hänger uppe på väggen



Grundmålat trappan en gång, räckena skall också målas men en sak i taget




Vårt vardagsrum ... flyttat ner mormors matta och visst blev den fin ... blev liksom en röd (blå ) linje mellan vardagsrummet och köket



En annan vinkel av vardagsrummet ... visst är det väl snyggt med gipsskivor =)



kuddarna och duken



bullarna jag bakade igår



Frode är ute och går med sin gåvagn



Vid sin favoritplats !

Kommentarer
Postat av: sofia

Vad fint ni börjar få! Vi har också en liknande matta fast orange/röd från min farmor - visst är de fina. Hoppas det blir bra att börja jobba igen.

Vi hörs!

2010-03-03 @ 08:08:19
Postat av: mor

Vad snyggt ni har fått det, Ska bli roligt o komma ner till helgen!! Frode är helt underbar!!

2010-03-03 @ 17:25:51
Postat av: Linda

Skit snyggt! Ska bli jätte kul att se det live på lördag! kram!

2010-03-04 @ 00:29:45
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Anonym

De där bullarna såg man inte röken av!

2010-03-09 @ 18:59:03
Postat av: Anonym

Nej du Daniel ... glömde ta fram dom =) kram

2010-03-09 @ 20:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0