fortfarande ingen telefon!!

Har suttit i telefonkö mellan 10-14 idag ... precis så jag vill ägna mina sista mammaledighetsveckor! Men så äntligen fick jag tag i dom och det kommer ordna sig inom en vecka sa dom ... det sa dom ju i och för sig för 1 månad sen också men men ...

Idag har vi varit på öppna förskolan. Lika mysigt som vanligt. Har lärt känna jättetrevligt folk redan här ute! Det är så mkt lättare att gå till varann här än inne istan ... Man kan liksom ta svängen förbi som man gjorde i Mellerud förr utan att ringa och bestämma en massa saker!

Idag har jag förresten bakat bullar ... hör och häpna!! Har inte smakat ännu men de såg väldigt smaskiga ut! Frode fýller ju ett år på söndag ... När hände det egentligen ?? Snart är det bästa året i mitt liv slut ... känns så hemskt ! Det var helt ok där för ett år sen att vi skulle dela upp det så här men nu känns det bara hemskt!! Alla har sagt att man blir redo när det väl är dags så jag får hoppas det är så. Som tur har jag ju ett toppen jobb och underbara arbetskamrater att gå tillbaks till och det är ju alltid roligt!!

Just nu har jag en övertrött liten kille brevid mig som hoppade över eftermiddagsluren som nu skrattar och gråter om vartannat .. igår fick han sova en stund mellan 17-18 men då höll han ju aldrig på att somna igen, så det misstaget gör vi inte om !!!

Jag lägger in lite kort sen på bullar, gardiner och den gode!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du är! Hoppas jag att man får smaka på bullarna på lördag :)

2010-03-01 @ 21:25:54
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0