Första dagen

Idag gjorde jag då första dagen ... ångesten igår kväll var stor men imorse när jag vaknade var jag riktigt spänd. Det blev en lugn och bra första dag. Lite för lite att göra men vad kan man förvänta sig första dagen ?!

Saknade dock min lille gode nått väldans! Det tråkiga är att han vill sova from kl 19 nu och får han inte det blir han inte rolig att vara runt om kring ...

Jag var med om en äcklig sak idag när jag gick från jobbet. Jag gick i glastunneln över till femman, går förbi ett par alkisar/narkomaner som grejar väldigt ... brukar aldrig gå där pga att det är mkt skumt folk där ... men i allafall när jag gått förbi skriker den ene "jag ska döda dig din jävel" ... då får jag panik och börjar gå så fort så att jag tror att klackarna ska gå av ... till slut vågar jag vända mig om och då  har han ju fått spel på sin ölburk ... blev riktigt skraj där..

Ikväll har jag varit ute och sprungit. Jonas silikonar köket förnärvarande ! Imorgon ringer klockan 6, för jag har bokat in mig på ett pump pass kl 07 ... får se hur det går men jag har goda intentioner i allafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0