Trysil !!

Just nu är vi i Trysil. Det är så himla kul!! Idag har jag för första gången åkt på mina skidor som jag köpte i april förra året. Dom var så fantastiskt otroligt underbara! Jag ville aldrig sluta åka!! Och det behövde jag nästan inte heller. Mamma var en ängel och passade Frode fram till kl 13. Sen sa Jonas att han kunde va hemma i stugan med Frode ... Så jag åkte till klockan 16.30 ! Helt slut faktiskt. Det är riktigt långa backar i Trysil ...

Fick upp farten rejält några gånger. Det är så lite folk här så man kan bränna som fxn! Och det har vi gjort ... En gång åkte jag så jag tappade båda skidorna ... då känner man att man lever och så ska det vara!

Nu sitter vi och ser på Skavlan ... ska eventuellt ut och åka pulka snart ... Jag är dock lite frussen så vi får se hur det blir med det. ha de !

Kommentarer
Postat av: syster viktoria

guuuud va najs, men hoppas att du och Daniel kommer ihåg vem som åkte snabbast i ravin- backarna sist!!!! VEM::::::: Jo VIKTORIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-06 @ 15:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0