Telia

Jag måste säga att idag känner jag rent och skärt hat mot detta företag!! Jag har suttit i olika telefonköer mellan 12-15 ... Vi har fortfarande nu efter två månader inte fått vår telefon att fungera.... så då ringde jag ... röstsvar ... sa telefon, 45 minuters väntetid, - eller vill du bli uppringd ? Ja jag vill bli uppringd ... dom ringer upp 1,5 h senare .. jaha var det telefon men då måste vi koppla dig till kundtjänst ... - du har plats nr 12 i kö ... beräknas ta 10 min ...- 15 minuter senare - jaha du har telefon via fiberlan, då kopplar vi dig till kundtjänst ...- du har plats nr 8 i kö ... 10 minuter senare - får prata med en handläggare - jo men allt ska funka du måste bara bli kopplad till kundtjänst så kopplar dom in dig ...- Du har plats nr 45 i kö, vill du bli uppring ? - JAAAAAAAAA

Till slut ringer dom, hej vi ringer från telia, ja kan ni koppla in vår telefon ???? Det är lite problem pga klick .... det bryts!!!!!!!!!!!!!! Alltså jag blev så arg att jag börja grina!!!! Tillslut ringde jag och sa till jonas att jag vägrar ringa nån mer gång!!

Men som sagt idag vill jag utnämna telia till att ha tidernas sämsta telefonservice!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fy faaan!! att det är möjligt att dom har sån dålig koll... man tycker ju att det ska räcka att snacka med EN person!

Hoppas det löser sig med telefonen tillslut...

2010-02-27 @ 11:52:20
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0