Sol, underbara backar och uppförsbacke

Idag var Tord och Birgitta snälla och tog Frode på förmiddagen så vi fick åka. Man blir bortskämda när man är iväg så här! Det var helt underbart ute och vi fick tom åka lite offpist idag! Linda och pappa åkte också offpist. Starkt gjort att våga sig ut när man aldrig åkt så förut ... Linda var rolig för hon skrek lite i varje sväng =) ..

Vi åkte tillbaks vid halv ett och åt korv, sen gav sig dom andra ut i backen igen . Jag och Frode tog det lite lugnt men sen bestämde jag att vi skulle gå till högfjällscentret. Bestämde att vi skulle ta det längd/transportspåret som vi använt när vi åkt ner till liften ... Har ju tyckt att det varit relativt platt när man åkt .. Shit vilka uppförsbackar det var när man gick .. Jag var helt slut när jag en timma senare kom fram, efter konstant uppförsbacke ... Frode skrattade hela vägen =) ... När vi var där så träffade vi Jonas. Vi gick en sväng på afterski ... Det var en väldigt lugn afterski men trevlig.

Nu på kvällen har vi sett på melodifestivalen. Skitbra! Men nu är det nog gonatt för mig =)

Viktoria, jag erkänner Du VANN !!! Gammal kan bäst =O)!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Grym resa!! Bra ordnat Karro :)

2010-02-08 @ 17:40:37
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0