snö

Igår kväll skulle vi hämtat syrran m familj på landvetter ... först ringde Cornelia och sa att de var 5 timmar sena, sen sa Viktoria 9 timmar. Sen sa Hugo 11 timmar och tillslut så ringde dom och sa att de fick sova över en natt till. Inte kul när man är inställd på att åka hem fast om man får se det från den ljusa sidan så fick de ju en soldag till!

Idag har i allafall Emma och Noel varit här. Det har lekts, ätit kasslerlasagne och sen har vi gått en riktigt jobbig promenad. Detta då det inte var plogat nästan nånstans. Emma är ju fitness instruktör, kör 5 pass i veckan ... jag tränar som mest när jag lyfter koppen mot munnen just nu, så man kan väl säga att jag var lite mer anfådd!!

Jonas ska hämta Viktoria m fam vid flyget idag istället och så ska jag laga mat, så dom får när de kommer. Tror det blir klyftisar, kött och vitlökssås!

Shit det slutar verkligen aldrig snöa!! Hur mkt kan det komma egentligen?? Jag tycker det är skitkul förutom när jag inte kommer fram med vagnen. Det är ju bara nån minus ute idag, så Frode ligger faktiskt ute ivagnen och sover fortfarande och jag sitter och har koll på honom från köksbordet ... Tänk det är första stället jag och Jonas bor på som vi faktiskt kan sitta i köket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0