snö snö och snö

Jag tror aldrig jag sett så mkt snö!! Möjligtvis när man åkt på små fjällvägar i sälen men annars har jag aldrig varit med om dess make ! Kan gissa att det kommit minst 2 dm sen igår kväll. Jag gillar ju snö men nu får det väl ändå nästan räcka !?

Mamma och pappa skulle komma hit och passa Frode men de är insnöade... Inga tåg går, och heller inga bussar. Ringde Viktoria i panik och hon kunde ställa upp så det var väldigt snällt. Nej nu ska jag gå och sätta på lite kaffe och leka med Frode där nere.


Kommentarer
Postat av: Mor

Ja vilket snökaos !! Jag som längtar såååå mycket efter Frode,Cornelia o Hugo ,Nu är 45 helt stopp för trafik mellan Mld o Brålanda sa de på radion, Vad vackra Jonas o Du var inför bröloppet!! Ha det riktigt roligt!! Kramar

2010-02-20 @ 16:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0