Mellerud, längdskidor och guld!

Jag hade precis skrivit ett jättebra inlägg och då lyckas Frode trycka bort allt, har ingen aning om hur   . GRRRRRRRRRRRR

Ja i allafall så åkte vi till Mellerud igår. Det var så himla fint med snön så jag blev sugen på att åka skidor. Det finns ju ingen slalombacke så det som återstod var längdskidor. Utanför Mellerud finns ett ställe som heter Dals Rostock som har jättebra och jobbiga spår. Det var där syskonen Fredriksson fostrades. Kommer ihåg när man var liten och man tyckte man åkte snabbt men blev omkörd av Gabriella för tredje gången under sitt första varv =)..

Ja den lilla tekniken jag en gång har haft var då som bortblåst. Fick kämpa som attan!!! Men jag gillar nerförsbackarna!!!  Jag åkte 4 km och var helt slut sen ... kondisen är väl si så där, men man får ha i åtanke att jag typ drog mig fram med armarna hela vägen nästan!

Sen kommer vi hem, känner oss gott snuvade när dom gör fel i starten för Aco ... Men sen kommer han, mannen, myten, citatboken eller som man nu för alltid kommer kalla honom Guld Ferry! Shit vilken tävlingsmänniska, ryser när jag tänker på det!!




Nu tar vi i allafall svarta pärlan mot Götet inom kort!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0