IKEA!

Idag har vi varit på IKEA. Vi träffade Therese och Hugo där. Så vi gick runt och kollade lite., Jag köpte tre mattor och lite annat bös ... Sen gick jag till coop bygg och köpte en roller, en pensel lite slippapper, mat och vips hade man satt sprätt på 1300 kr ... Tjoho!! Hade gärna gjort nått roligare för dom pengarna !!!

Frode har börjat gå med gåvagnen .. Han är jätteduktig och tar det väldigt försiktigt, det ser så roligt ut .. önskar jag kunde lägga upp en film men jag vet inte hur man gör ... Är det någon som vet hur man lägger upp en film på blogg.se ??

Annars är det absolut roligaste just nu att dra i gardinerna ... jag blir tokig på honom för han drar så hårt. Är livrädd att de ska rasa ned, men egentligen kanske det är det som behövde hända så han lär sig ! Försöker säga argt att jajaj ... men då gapskrattar han! Och det värsta är väl att jag skrattar då också så han tror ju det är ett skämt !



Frode i Trysil . Tuffaste killen!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Man får lägga upp filmen på youtube! Sedan får man lägga in den på bloggen!

2010-02-09 @ 17:48:50
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: karro

Ok !! Då ska jag bara komma på hur man lägger över det från digitalfilmkameran =)Tur man är teknisk =/

2010-02-09 @ 18:00:56
Postat av: Linda

Haha! Det fixar du ;)

2010-02-09 @ 19:16:26
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken duktig kille han är! Ja, tyvärr funkar det inte att lägga upp film direkt, en anledning till att jag bytte.Vi saknar er! måste komma och hälsa på sen så vi får se hur ni har det...live! Kram

2010-02-11 @ 11:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0