halmstad igår ...

Igår var vi i Halmstad och hälsade på Daniel och Linda. Dom bjöd på väldigt god mat, fläskfilé och klyftpotatis och parisersås... Gör gott var det!!

Hemresan var dock en mardröm för det var så stora vattenansamlingar på vägen ... när jag skulle köra om en lastbil så bara hela bilen sköljdes med vatten och man såg absolut ingenting, sen blev det inga fler omkörningar!!

Frode tycker det är fruktansvärt roligt när man säger nej, eller ajajajaj till honom. Lite motsatt effekt mot det önskade.. När jag och Jonas säger det så skrattar han bara och gör det ändå men när Daniel gjorde det igår vågade han inte utan han var på väg och så drog han bort handen. Så höll dom på ett bra tag. Frode hade nog kunnat stå så hela kvällen!!

Lånar en bild som Linda la ut då jag inte hade någon kamera med mig



Ikväll skall jag på tjejmiddag. Skulle egentligen gått på avtackning för några kollegor men det hade jag glömt bort när jag tackade jag till tjejmiddagen. Och jag har inte varit med på evigheter!!

I övrigt skall vi måla trappan i helgen, äntligen ... den ser så sunkig ut eftersom vi spillt färg när vi målade väggarna!, sen på lördag kommer det hit några och ska se på melodifestivalen/os. Hur gör man egentligen under melodifestivalen med tanke på att Kalla åker då ??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0