Det var det

Nu var det färdigspelat för tre kronor för denna gång. Trist!! Måste dock erkänna att när de åkte ut så låg jag och Frode och sov. Ishockey är faktiskt den sport som jag bryr mig om minst i OS ! Vet att jag i stort sett är ensam om det men jag tycker det håller på alldeles för länge! Det var himla kul med curlingkillarna igår!! Hejar på dom!!

Igår kväll var jag och spelade beach,. Det var mkt välbehövligt att bara få träna och få öva på de saker man är dålig på. Jag övade mkt överarms serve och fingerslag.

Ikväll ska vi till Linda och Daniel i Halmstad. Ska bli jättetrevligt. Jonas har ju aldrig varit där så det blir spännande för honom! I övrigt ska vi ut och gå och sen ska vi nog inte göra värst mkt mer ...

Usch, nu är det bara två veckor tills jag börjar jobba... känner mig inte riktigt redo för det, men det blir nog bra när man väl börjar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej :) Hoppas ni kör försiktigt hem nu! Var väldigt kul att ni var här! Frode är ju helt underbar, börjar skratta bara jag tänker på när han står med nappflaskan och Daniel säger ajajaj!! Kram!

2010-02-25 @ 22:16:21
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0