badrumsskåp!

Idag har jag och Frode återigen trotsat snöstormen och gett oss ut på uppdrag! Vi har gett oss av till kungälv och inhandlat två badrumsskåp för sammanlagt 600 kr! Bra affär tycker jag ...

Det var assvårt att komma fram till deras hus. Dom bodde i ett liknande område som vårt (dvs bilfritt med gångvägar istället för bilvägar) ... Vi kom fram tillslut och som tur va ville killen så gärna bli av med allt så han bar ut det åt oss.

Jag ska ta kort på skåpen så snart jag kan men jag tror vi ska vänta med att sätta upp dom tills vi har målat om den hemska bruna toaletten till en vit och fräsch!

Shit va det snöar ute, det är helt sjukt att det aldrig slutar! Hur mkt kan det komma egentligen ? Såg ni förresten Anja Pärsons bragd igår  ??? Hon är sjuk den tjejen! Det är egentligen omöjligt att ladda om inför en sån krasch men hon gör det! Vinner hon inte bragdguldet efter detta då vet jag inte vad som krävs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0