Tredagars feber

Frode är äntligen frisk från den här hemska tredagarsfebern, som varat i minst 5 dagar! Han har varit feberfri sedan i söndags men nu har en massa knottror på hela den lilla kroppen. Idag har han äntligen varit sig själv igen, den där lilla brötiga killen! Det är så skönt att ha honom tillbaks i fullfart !

Idag har han faktiskt tagit sina första steg !!! Helt underbart var det att se, han har nog ingen aning om att han gick själv i och för sig ... men nu är det nog på gång !! Det var Anu som lockade honom med en cdskiva =) ...

Jag måste berätta en rolig grej . Jag har faktiskt tappat 7 cm i midjan på lite mer än två veckor !! Det känns så bra!

Ikväll har jag tagit efter min systers goda exempel och varit ute och joggat ... Shit va trött jag blev! Det var rätt kallt ute också, kände hur det brände i halsen!

Nej du nu ska jag fortsätta se på desperate housewifes, sen cougertown och sen blir det sova för mig!

Hoppas ni får en mysig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0