Tjejåterträff

Igår hade vi återträff med gamla tjej gänget i vänersborg. Jag kom till maria vid halv fem tiden. Vi hade skit kul ! Vissa av tjejerna hade jag inte träffat på minst två år och ändå tog man upp vänskapen som att man sågs varje vecka ! På nått sett faller man även tillbaks i sina gamla roller oxå. . Just nu sitter jag utanför hovås skolan och väntar på att hugo ska spela match. Jonas är just nu iväg och kollar grill. Jag hoppas bara att han kommer ihåg att vi inte har världens största uteplats. ;-) . . Undrar vad det är med killar och grillar egentligen ? Frode ligger och sover här breve i vagnen. Han har faktiskt på sig den vårjackan som jag köpte i 1 årspresent. Skönt att slippa overallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0