tidig morgon

Gick upp kl kvart i sex i morse och slängde mig iväg till gymet. Kl 7 så började pumpen... hade verkligen ingen lust idag men jag tvingade mig och utmanade faktiskt mig själv och ökade vikterna i nästan alla övningar.

Efter pumpen vägde jag mig och jag hade faktiskt gått ner 1 kg sedan jag var där sist så det kändes skönt. Jag har ju en deadline den 6 maj då jag ska göra de sista ändringarna på klänningen ... så jag ser ut då måste jag se ut den 12 juni också ... usch vad fort det går! Eller ja både usch och jippie! Men det är så mkt som ska ordnas så jag vet knappt vad jag heter längre.

I helgen ska syrran, Marika och jag till Stockholm och shoppa och vem vet om vi inte går ut en sväng också.

Nej nu ska jag ta tag i jobbet ...

Kommentarer
Postat av: syster viktoria

Klart vi gör! har en date med både Matin och Johan på dan! fika i solen, och lite klädtips!!!!

2010-04-13 @ 17:56:42
Postat av: karro

Dom kanske kan sätta upp oss på nån rolig gästlista också =)

2010-04-13 @ 20:42:50
Postat av: Anonym

Låter som en bra idé!

/Marika

2010-04-14 @ 21:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0