Buss

Sitter på bussen på väg vill jobbet. Försov mig i morse. Vaknade först kl halv sex och var gör pigg. Inte så konstigt eg eftersom jag somnade när jag la Frode kl halv nio :-). Men ! Jag gick inte upp och då somnade jag ju om. Så när klockan ringde var jag helt slut. Igår spelade jag match med korpen i fotboll. Vi vann med 9 - 0 . Hade inte mkt att göra där bak men jag tror jag fick göra 5 kvalificerade räddningar. Känns skönt att hålla nollan . . . Så himla lätt att en boll slinker in när man inte är så aktiv. Frode tog ytterligare några steg igår men han är så feg ! Hur ska man göra för att få honom att gå eller ska man bara låta det komma av sig själv ? Tycker fortfarande det är väldigt jobbigt att gå i från honom på morgonen. I morgon kanske jag jobbar hemifrån. Vi jobbar bara halv dag. Vi får se. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0