Visning

Ikväll har vi varit på visning igen. Det var ett jättefint hus i Billdal Västra Lindås ... MEN det fullkomligen stank mögel när man kom in. Mäklaren erkände detta men sa att det endast berodde på badrummet på övre plan. Då frågade jag om det inte kunde vandrat vidare ... det visste inte mäklaren.. Det blir inget med det huset har vi bestämt!

I övrigt har det varit föräldragrupp kl 11. Vi pratade i dag om mat och sömn. Vi fick reda på att man kan köra med nått som heter 5 minuters metoden för att få dom att somna i sin egen säng. Frode har aldrig lyckats somna på egen hand av att man lägger ner honom i sängen, vi måste alltid vagga honom till sömns. Idag försökte jag denna metoden men Frode gick segrande ur detta. Han skrek och grät så att han hulkade och fick hosta ... jag grät nästan själv ...

Vid ett tiden mötte jag upp min blivande lagkamrat i beachvolley. Vi satt och fikade med våra små barn. Hon har ju en tjej som är tre veckor äldre än Frode. Frode och Lovisa satt i barnstolar och fick lunch... Dom var så nöjda båda två!! Dagens lunch för Frode bestod i kyckling med ris.
Det var lite annorlunda prat denna gången mot vad det brukar vara för vi satt och diskuterade taktik och våra svagheter respektive styrkor. På söndag drar det igång! Ska bli så spännande!!!

Nej nu är det sängen som gäller för mig!

Godnatt!!

(kort på Frode på Frodebloggen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0