Trött ........

När Frode vaknade för dagen i morse trodde jag inte det var sant ... Frode har sovit jätteoroligt i natt, vridit och vänt sig, för att typ förebygga ett vaknande har ju jag legat på helspänn och sprungit upp för att ge napp, klappa på mage mm mm... Detta har resulterat i att Frode nog sovit större delen av natten men jag har sovit minimalt lite..

Så Jonas var en pärla och stannade hemma till 8,45 och tog Frode så jag fick sova en timma, utan den timman tror jag att jag svimmat. Nu ligger den lille och sover i min säng ... Gå och lägg dig själv skulle nog de flesta säga men det är så förbannat svårt att lägga sig på dagen tycker jag. Men kaffe fixar detta trötta humör =)

Livet har förändrats en del på ett halvår... några exempel:

Tidigare : Om man skulle iväg på något så planerade jag aldrig nånting
Nu: Planerar i timmar innan, glömmer dock alltid nånting ändå (oförändrat)

Tidigare : Kunde vara trött om jag skulle upp kl 7
Nu: Om jag fick sova hela natten till 7 så skulle jag kunna springa ett maraton

Tidigare : Tyckte det var tråkigt när inget hände
Nu : Det bästa som finns att bara ta det lugnt när ex Frode sover!

Tidigare : Hade inte världens goaste att komma hem till
Nu : har jag det!!


På fredag kommer en designer från hemtrend hit som skall ge oss tips inför försäljningen av lägenheten.. spännande! Sen har jag tjejmiddag på kvällen. Ska bli himla kul å träffa tjejerna igen! Känns som ett helt liv sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0