söndag = beachvolleyboll

Natten som gick var riktigt dålig!! Frode vaknade typ var tredje timma... jag kunde inte somna om mellan de här tre timmars sovpassen = var så trött när det var dags att gå upp att jag såg kors.

Men i övrigt har han varit en mönsterpojke under dagen. Viktoria passade honom när jag spelade beach så att Jonas kunde greja här hemma. Oj vad fint han har gjort i köket ... kanske kan tänka mig att bo kvar nu =)

Beachvolleybollen började som vanligt med 1 timma träning, då har vi en tränare. Det var mycket teknikövningar idag, inriktning på avslutning.. Första tiden får man öva utan boll, sen med boll. Så fort bollen kommer fram så kan jag men utan så blir jag helt LOST!! Men som tur är det ju en boll med =)

Sen var det i allafall 1 timmas matcher eller ja, det är två matcher med två set i varje. Vi vann allihop. Första matchen spelade vi helt ok, andra spelade vi inte värst bra men vann ändå. Det var lite svårt att spela mot andra laget för de hade en tjej som var med som inte hade riktig kontroll på vad hon gjorde.. Det blir ju gör svårt att läsa deras spel när dom inte riktigt vet själva =)... Men som sagt fyra nya poäng .. Vi kämpar för att gå upp en serie dels för att det är kul att vinna men även för att 7:an spelar 3 timmar senare dvs 17.30 och det skulle passa oss så mycket bättre!!

Nej nu väntar tv .. I morgon och på tisdag ska jag faktiskt jobba, så då ska Jonas vara föräldraledig ! Ska bli riktigt kul att få använda huvudet lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0