Party igår = seg idag ... men ändå väldigt nöjd

Började dagen igår med att åka hem till Therese. Hennes yngste pojk Hugo fyllde ett år. Så vi var där och fick lite kakor och marängsviss. Så kul att åka hem till henne, vi har ju varit kompisar sen vi gick i fyran så man känner ju varandra väldigt bra!!

Igår var det ju tjejkväll hemma hos Rebecca. Jag hade faktiskt inte varit hemma i hennes nya lägenhet. Den var jättemysig. Kändes mycket större än den etta det faktiskt är. Den var riktigt bra planerad och hon hade möblerat jättesnyggt.

Det var första tjejmiddagen på VÄLDIGT länge som var ungefär som det var förr. Dom senaste gångerna har varit väldigt lugna med tanke på diverse graviditeter, amningar mm mm. Men igår var det party på alla utom en tjej som hade giltigt förfall då hon är gravid i ca 32 veckan ... Men hon kämpade på riktigt bra!! Imponerande för när jag var i den perioden så var jag SÅÅÅ trött!! Men för mig var det nog havandeskapsförgiftningen som spelade ett spel i den tröttheten ... det och de 27 extra kilona kanske =) ... (kan förresten stolt meddela att det endast är 2 av dom kvar nu )



Gårdagens outfit ... hade tryckt upp håret så det var jättelockigt.

Ja i allfall tillbaks till gårdagen så bjöd Rebecca på gör god mat, det var en kavringsskiva med färskost och fikon till förrätt, till huvudrätt en lax/bulgur sallad och till efterrätt var det halloncheescake typ..  till detta var det massa Rosévin =).. Vi satt och pratade länge och lyssnade på musik. Vi 23 tog vi bussen in och gick på Lounge ... Det var kul att bara gå ut men jag måste säga att det inte är någon vidare musik där. Endast nån slags RnB House .. om det nu är en möjlig kombination. Stället var fullt men inte en enda stod och dansade.. Rebecca var modig och gick fram till dj:n och frågade om han inte kunde spela nått annat ... det gjorde han inte, så då drog vi vidare till Hard Rock.. Där var det jättebra musik men väldigt konstigt folk. Men vi var ju ett gäng tjejer så vi hade nog haft roligt var vi än gått.

Vi gick hem allihop vid ca 2 tiden. Jag promenerade hem ... det kommer jag sakna när man flyttar från stan!

Nu är det packning som står på schemat för på tisdag kommer fotografen!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Snygg du e!

2009-09-26 @ 18:30:44
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0