ont i halsen men sen borta ...

Vaknade i morse av en grym smärta i halsen ... tänkte "shit nu är svinet här" ... sen gick det 20 min, puts väck!! SKÖNT!, men grymt konstigt! Under de här 20 min hann jag dock avboka öppna förskolan besöket och promenad med två arbetskamrater. Känns gott tråkigt nu eftersom jag inte känns nått nu.

Kl 14 idag ska vi iallafall babysim. Ska bli jätteskoj. Idag ska Frode dyka för första gången ... är lite nervös.

På lördag ska Viktoria och mamma vara barnvakt för jag och Jonas ska ut och äta. Vi har varit ihop i 8 år ...

En riktigt dålig händelse som skedde igår är att vår diskmaskin verkar ha gått över till den andra sidan. Den fastnar på skölj hela tiden. Var inne på elaffären mittemot och han sa att det troligtvis var något fel på programdelen och det var tvungen att bytas .. en prislapp på detta skulle vara mellan 2-3 tkr. En ny kan kosta från 3900 kr ... Det får nog bli en ny, känns tråkigt när man vet att man ska flytta. Nu får man i allafall diska för hand..

En rolig nyhet är det i denna artikeln med tanke på att vi ska sälja vår lägenhet

http://di.se/Nyheter/?page=/Avdelningar/Artikel.aspx%3FArticleID%3D2009/09/10/351932%26sectionid%3Ddinapengar.expressen




Kommentarer
Postat av: LInda

Det är ofta så med ont i halsen att det gör ont på morgonen och sedan ibland även på kvällen - och där emellan känner man inget :)



Vad roligt att ni varit ihop i 8 år! :)

2009-09-10 @ 18:15:26
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0