Nervös och glad

Börjar med glad! Ikväll kommer tjejerna hit på middag! Ska bli så himla kul. Det är fortfarande osäkert om Frode stannar hemma eller inte, han vill ju hela tiden ner till femman och hänga men jag är lite tveksam ... Nej då men det beror på Jonas, Om Jonas ska på aw så stannar han hemma med mig men om Jonas hoppar aw:n och drar ut till Singe så följer nog Frode med honom. Det går bra vilket som för mig!! 

Nervös är jag för att i morgon ska vi kolla på det hus som kanske är vårt framtida hem ... är nog nervös för att det känns så bra, men sen vet jag ju att jag är typen som skulle kunna impulsköpa ett hus för att det är fint möblerat.., Tur att man har Jonas! Sen ska Singe följa med också och kolla, han har ju haft några hus nu så det känns väldigt skönt! Håll tummarna för oss i morgon kl 11,30!!!

Nu har jag precis bakat en kladdkaka och rensat ur en grillad kyckling. Jag ska göra en kycklingpaj som är enkel och jättegod! Om man söker på tasteline så finns den under rubriken "jättegod kycklingpaj" ... då kan det ju inte gå fel eller hur =)

Man får försöka vara lite mer organiserad nu för tiden och passa på att göra saker medans den lille sover. Ibland glömmer man bort det och blir fast här framför datorn ...

Nu ska jag faktiskt ta och ringa min bror... ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0