Ljusning ..

Äntligen har halsontet börjat försvinna... antagligen för att jag ringde och bokade tid hos vårdcentralen. Så nu avbokade jag den och kollar om det inte försvinner av sig själv. Man är så himla snabb med att ringa och åka när det gäller Frode men med mig själv är jag gör seg med sånt. Tror liksom inte riktigt på mig själv ens om jag är sjuk ...

I morse tog Jonas Frode mellan 6 - 9 ... så skönt ... då sov jag som en stock, vaknade som en ny människa.

Nu väntar snart babysim i Åby. Frode ska dyka idag igen, underbart att han gillar vattnet så mycket..

Ang husfronten så står det fortfarande still ... kul, pratade med mäklaren... Hon sa att det har skett en prisökning på hus de senaste två månaderna med ca 200 tkr ... I och för sig om det är samma på bostadsrätter så är det ju ok =)... Man kanske skulle sälja bostadsrätten, bo i hyres ett tag tills det kommer nån ny dipp, tror att det kan komma en nästa år vid denna tiden, men så länge VÄGRAR jag vänta med att flytta!! Synd att det ska va så svårt att få tag i en hyresrätt ...

Förresten skärmen till vår stationära dator har kraschat så jag kommer inte åt att lägga in några kort för närvarande ..

Förresten längtar så tills 10 oktober för då ska jag upp till Stockholm, bo på hotell och träffa tjejorna från Sundsvall !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0