Läget

Ok läget är så här

Förra veckan var Jonas sjuk hela veckan, inte så mkt feber men frossa mm mm

På torsdagen fick jag ont i halsen men trodde det berodde på att jag var trött, körde på som vanligt. Spelade beach mm mm.

Måndag em känns Frode varm. 38,3 i feber ... ringer i panik till sjukvårdsupplysningen (ja det är mitt första barn =)) .. dom säger lite sarkastiskt att även bebisar får va sjuka ... Han blev dock av med febern snabbt, nu hostar han bara och har snuva ...

Onsdag kväll, fruktansvärt trött!! Mamma är med mig hem, jag går och lägger mig kl 21,30 !! Helt slut ... Torsdag vaknar med ont i huvudet, i resten av kroppen, matt och får blodtrycksfall när jag ska göra gröt ...

I natt kl 4,37 ... kollar termometern 38,5 i feber .... stönar till Jonas, snälla kan du va hemma i morgon från jobbet ??

Sagt och gjort Jonas är hemma från jobbet med Frode, jag ligger och vrider mig i sängen (har tagit två alvedon nu därför jag sitter här) ... snälla låt den här skiten ha gått igenom oss tre nu så att det inte börjar om igen!! Så less!!!

Nu är det sängläge som gäller för mig ....... Hoppas ju fortfarande på ett mirakel så jag kan spela beach på söndag!! Om man inte har nån feber i morgon så borde det la gå bra ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0