Jobbiga dagar

Det har varit några tuffa dagar nu, både jag och den lille gode har varit halvkrassliga, vilket har gjort att den stora (jag) vill sova hela tiden och den lille (gode) inte vill sova alls. Inte den bästa av kombinationer.

Till råga på allt har jag varit och filat ner mina framtänder då jag ska få porslinskronor där. Torgny (tandläkaren) slet och kämpa för att få ner dom, jag har ju rätt vita tänder och ersättnignen jag fick i väntan på porslinet känns neongula i munnen på mig .. ja ja det är ju bara 10 dagar.

Mamma sov här i natt för Västra götaland landstinget hade nått på svenska mässan. Det var så skönt, för hon tog Frode när han vaknade kl 7 ... och tog hand om honom ända tills hon var tvungen att börja göra sig i ordning ...

Det har iofsig hänt lite roliga saker också ...

Vissa saker börjar falla på plats, men det kommer jag inte skriva nått om =). Sen har vi varit på visning på ett hus vi gillade, skall vi nog vara med i budgivningen men jag tror inte vi kommer få det. Har nog bestämt oss för att utöka sökningen av hus till Kungsbacka också. Där får man ju ett hus för samma pengar som vi är beredda att lägga på ett radhus!

Nu börjar IDOL om exakt 8 minuter. In och bänka sig framför tv:n ... lite te till för den onda halsen och sen är man good to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0