Jobbat!

Idag hade jag ställt kl på 07.00 eftersom jag skulle in och jobba lite på kontoret. Jonas kunde flexa lite med sitt jobb och stanna hemma på förmiddagen. Jag hade ju i ofsig inte behövt ställa klockan då Frode (efter att ha sovit helt fenomenalt hela veckan) vaknade typ varannan timma hela natten!! Första gången kl 12, sen kl 2, sen kl 4,15. sen kl 5,30 (då fick han mat) och sista gången kl 06,30. Sen hade han vaknat för dagen kl 7,30 ..

Jag var i allafall på kontoret kl 7,30. Det var roligt för det var många inne! Sen var det ju fredagsfralla också ... kunde ju inte blivit bättre =)

Nu ska jag städa för det ser ut som aaaaaaaahhhhhhhhhh hemma!! Men det är fördelen med en tvåa, det tar max en timma sen är det fint igen=)...

I morgon kommer mamma och pappa. Längtar för det känns som en hel evighet sen jag träffade dom!

Ha en go fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0