Hemma igen

Nu sitter man hemma i sitt nystylade lägenheten ... rätt tomt är det med alla möbler borta .. men väldigt snyggt! Fotografen var här igår och tog kort, vi skulle få dom i eftermiddag men de har fortfarande inte kommit.. men de blir säkert bra!

Jag har varit i Mellerud över natten. Fick mina nya framtänder idag! Så fina .. nu har jag ett hollywoodleende =) eller ja framtänder i allafall som skulle passa en där =)...

Var faktiskt på gamla hederliga bloms idag och köpte en overall, en jacka, två bodies, fyra par strumpor och vantar. Allt detta för 396,50 kr.. brukar inte prata pengar men var inte det helt otroligt billigt ???!!!

Mina fynd !




Kommentarer
Postat av: syster viktoria

gud va fina kläder! Hugos första overall va oxå från Bloms!!!! :-=))

2009-09-30 @ 18:50:11
Postat av: Anonym

nu vill vi se en bild på nya fina tänderna :)

2009-09-30 @ 20:43:52
Postat av: mormor

Vad fina kläderna var, men var är sockarna från farmor??

2009-09-30 @ 20:47:58
Postat av: Anonym

jag tycker det låter spännande med lägenhetsförsäljningen.. har börjat kolla hemnet för att följa "avyttringen"..

Saknar dig!



Kram Marika



Ps. Fina kläder - snygg kille!

2009-10-01 @ 22:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0