Helgen och dagen

I går skulle eg jag och Jonas gått ut och ätit. Dock var både jag och Jonas lite halvsunkiga så vi kände att vi hellre sparade det till nån annan gång. Istället blev det middag hos syrran. Singe hade gjort supergod fläskfilé, pasta och ostsås med valnötter! Skit gott var det!! Mamma och pappa var i stan och även brorsan och Linda. Så Hela familjen var samlad =)

Vi såg på programmet "här är ditt liv". Vad bra det var!!

Idag kom vår nya kyl/frys samt diskmaskin. Det blev jättefint!! Vad jag gillar nya saker =)



Nya kyl och frys samt diskmaskin



De här fina blommorna fick vi av Linda och Daniel som grattis till att vi ska gifta oss. Gulliga dom är!!


Idag har det ju även varit matchdag i beachvolleyn. Jag är ju superförkyld men ville inte missa så jag var med i allafal. Träningen var skitrolig, vi har en ny ung kille (kanske ca 17-20 år) som tränare som har vunnit sm . Han var gör duktig på att lära ut. Vi övade mkt fingerslag samt bagger..
Sen vann vi båda våra matcher!! Tror vi är två i serien nu! Gött!

Nu väntar Marie Jungstedt filmen på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0