Fortfarande vissen

Läget är lite bättre men fortfarande halvdant. Är väl i stort sett feberfri nu (37,4) men fortfarande ont i halsen och i huvudet.

I går eftermiddag var Jonas iväg och hyrde ett förråd där vi kan ha våra grejor i när vi gjort i ordning lägenheten. Vi kommer nog packa det mesta som att vi ska flytta för vi vet ju att det är bara en tidsfråga. Så vi packar ner sånt vi känner att vi inte behöver. Började med det igår ... men det var kanske inte den ultimata sysslan när man är seg i kroppen .. blev så varm och yr så jag var tvungen att sätta mig.

Vi hyrde en film igår som heter Slumdog Millionaire ...SKIT BRA!!! Väldigt annorlunda men hur bra som helst. Det enda man ska tänka på är att det är ingen film man kan sitta och slö titta på för det händer saker hela tiden!

Slumdog Millionaire


Idag skulle jag ju egentligen spelat beach men i och med att jag hade feber igår och fortfarande on i halsen idag så kommer jag inte spela, känns så J...LA TRIST!! Särskilt med tanke på att vi inte fått tag i nån reserv så det blir VO ...

I stället blir det visning kl 15 på det huset vi var och kollade på i torsdags. Blir kul å se det när man är lite piggare. Mamma och pappa kommer hit också för att ge lite smakråd om de tycker det är värt x antal miljoner! Att det ska va så dyrt ... men så är det!

Ha en skön söndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0