Föräldragrupp och fiskgratäng

Natten som gick var inte av denna värld! Frode vaknade kl 3,30 gör pigg, jag har ju bestämt att det inte blir nån mat förrän tidigast 5 på morgonen och det värsta med det är ju att man inte har nått att söva pöjken med! Han låg och pratade i minst en timma, sen fick jag nog och la honom i sin säng... då började ju skrikfesten... men jag gav inte med mig och provade att lägga honom på sidan (efter ca 45 min) ... då slocknade han direkt! Hoppas jag hittat ett sätt att lägga honom men tror egentligen att han bara var utmattad( detta var 04,50). Kl 8,30 vaknade vi sedan båda två, jag helt slut och Frode super pigg.

föräldragruppen började kl 11 så vi gick hemifrån vid 10 för jag tänkta att Frode kunde sova lite innan ... nej nej inte då ... dock slocknade han i mitt knä under genomgången av första hjälpen ...
Efter detta gick vi mammor och åt lunch på ett litet ställe som heter Da matteo ... Det var ett riktigt trendigt ställe om man får säga så, eller ja folket va trendigt, det var typiskt mediafolk .... kände inte riktigt att jag passade in med tanke på att jag var så trött i morse så jag knappt orkade borsta håret, drog liksom bara borsten genom håret och tog på lite mascara, sen var det iväg. Åt i allafall en god sallad

Nu på kvällen har jag gjort fransk fiskgratäng och fullkornsbulgur. Det blev gör gott! Och enkelt var det med.



Snart börjar förresten IDOL!! Jippie!!!

Finns snart nya bilder på Frode bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0