Dagen som komma skall ...

Idag har jag och Jonas varit tillsammans i 8 år!! På ett sätt känns det som vi varit ihop i hela mitt liv och på ett annat som vi blev ihop igår ... lika kär är jag i allafall om inte mer!

Idag hade jag tänkt att verkligen komma igång!

MEN!! Näsan den bara rinner, känner hur det börjar gå upp mot bihålorna, så det får bli en lugn dag idag... SKIT OCKSÅ!! Jag som öppnat upp mitt gymkort igen ... Inte nog med att man inte kan träna de drar ju 475 kr i månaden oavsett ..

Var inne och kollade på tabellen nu. Jag och Kristina ligger tvåa!! Nästa vecka möter vi serieledarna så då kan vi om vi har dagen med oss gå upp i ledning =) ... Rätt roligt att man kan bli så engagerad av att ligga i div 8. Som tur är jag och Kristina likadana med det! Vårt mål är att komma upp i femman nån gång för då får man spela på onsdagar =)

I helgen blir det väldigt mycket att göra eftersom på tisdag den 22:e ska en fotograf komma hit och ta kort på lägenheten. Vi måste styla lägenheten så den blir så snygg som möjligt på korten. Vi ska bla köpa nya handtag till köket, nya matter till hallen och sen plocka bort, plocka bort och plocka bort grejor.

Ha en go dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0