budgivarh....tet

Åhhhhhhhhhhhhhh jag blir så matt!!

Vi var ju och kollade på ett hus i söndags som det nu är budgivning på ... Vi har lagt vårt max men det är alltid nån annan som har mer pengar som kommer över! Jag blir så ledsen känns som vi aldrig kommer hitta något!!! Sen kan jag inte fatta vissa människor ....... det är för f.n ett radhus vi budar på ... man skulle ju kunna tro att det var en villa på 200 m2 som det drar iväg..

Det var så fint dock!! Kunde verkligen se mig själv bo där ... det är så jobbigt för varje gång man är och kollar på ett hus så flyttar man in mentalt, och sen skiter det sig! Ja ja nya tag ... Kungsbacka blir mer och mer lockande ... Dock var det svårt att ta sig hem på natten vilket är ett minus tycker jag. I och för sig är man väl inte ute så ofta på natten numera så det ska ju inte ha någon avgörande betydelse ...

I eftermiddag ska jag och Frode fika med mamma/barn gruppen på ett bebiscafe som heter Glädjebubblan ... Kl 17,00 händer det grejor men det kommer jag inte skriva nått om =)



Före styling



Efter styling

Lite bilder på Frode kommer på andra bloggen inom kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0