6 Månader

Idag fyller Frode 6 månader!! Stora killen !! Tänk vad snabbt det har gått, halva tiden på min mammaledighet är nu avklarad ... Känns konstigt men ändå har det hänt så himla mycket!

Idag har lillkillen även firat sin 6 månadersdag med att en tand har trängt upp! En liten vass sak som antagligen kommer göra att vi nog ammat klart =) ... Hade det inte varit för svininfluensan hade jag nog slutat på dan men i och med den kommer jag försöka amma en gång om dagen ett tag till.

Idag har jag och Rebecca varit ute och gått. Rebecca kom tillbaks från sydamerika för en vecka sedan. Hon har varit borta i två månader så vi hade väldigt mycket att prata om. Vi var ute och gick snabbt i massa backar i 1,5 h så jag var gör trött efteråt. Frode fortsatte sova så sen gick jag till Franks och tog en Latté.

Nu har jag precis ätit lunch och Frode ligger och vilar. Jag sitter vid datorn och har tagit en kopp kaffe.

Förresten matcherna gick ok. Första matchen vann vi med 17-9 och 17-6. Andra matchen förlorade vi med 20-18, 9-2 ... så första gick bra och andra gick sådär. Sista setet föll vi ihop totalt. Tror det va den taskiga konditionen (på mig i allafall)

Brukar ju inte lägga ut några kort på Frode här men jag gör ett undantag i dag på hans 6 månaders dag!!



Gott nöjd med paket =)

Fler bilder finns på Frode bloggen

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis fina Frode!!!

2009-09-07 @ 17:58:09
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis kramar från Morgan, Sandra o Isa! Vad stor han blivit! Å duktig som ligger på magen! Ser framemot att ses snart! Kram

2009-09-07 @ 22:33:41
Postat av: kaiisa

Åh så söt bild! :)

2009-09-08 @ 23:04:24
URL: http://kaiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0