tisdag

Nu sitter vi i en skinande fin lägenhet, eller ja.. två av oss ligger ... det är bara jag som är vaken.

I morgon fyller Marika 30 ... är så tråkigt att man inte kan åka på hennes fest, men det är så långt och så dyrt. Men dom får festa för mig och Jonas också!

Frode sov riktigt kasst natten som var så jag hoppas det blir bättre inatt. Änså länge är det ju lovande. han sover i vår säng och då brukar han ju sova gott.

Nu har jag tagit tag i mitt liv och gått med i viktklubb.se... Mitt nya kaloriintag är 1474 kcal per dag. Om jag tränar så räknar datorn ut ungefär hur mkt jag bränt och så har jag det tillgodo ... Tyvärr vet jag ju från tidigare gånger att man inte kan spara kalorier, dvs äta dåligt på veckorna och sen svulla på helgerna ... man måste äta bra jämt, sen ska man ju hålla sig till cirkeln över hur mkt fett, energi och kolhydrater man ska äta... Ska man gifta sig så ska man!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0