stan

Idag har mamma, pappa, Cornelia, Frode och jag varit ute på stan. De kom in vid 10 och fick komma in och beundra vår lägenhet =)... seriöst har den nog aldrig varit så snygg som nu!! Dock är ju Frodes leksaker framma nu igen så det ser ju lite rörigt ut.

Vi gick en sväng till näckrosparken och lekte lite, sen gick vi till Lindex .. men det var så mkt folk så vi gick till kappahl. Där har jag ALDRIG handlat förut men dom har himla bra barnkläder. Köpte ett par vantar och en body till Frode. Sen fick Cornelia en skitsnygg stickad kjol av mig. Hon kommer se ut som en docka i den!!

Nu ligger Frode och sover en stund, sen får vi väl gå ner och handla. Jag har varit gör duktigt med viktklubben änsålänge. Inte ätit nått sött. Men ikväll kan det nog bli nått som slinker ner... men vi får se.. ska försöka stå emot.

Imorgon ska vi till Anu och Tobbe på Halloweenfest. Det är för barnen också, börjar kl 17. Ska bli gör trevligt.

Viktoria och Singe är i Stockholm över helgen och ska se på Buddy Holly samt gå ut. Härligt att komma bort själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0