städning och shopping

Idag har verkligen dagen gått i städningens tecken. Vi har ju röjt här inför visningen. Stackars Viktoria och Singe har fullt hemma nu av våra saker i deras kyrka. Dom tror att de blir av med dom på fredag ... hehe

Jag har varit på IKEA nu på kvällen .. SJÄLV! Så skönt måste jag säga!!

Köpte tre stora gröna blommor, värmeljus, några handtag och sen .. wait for it ... en bäddmadrass!! Det var ikeas värstingmodell som jag hittade på fyndlagret. Den hade kostat 2900 kr och kostade 1695 nu! Vi har pratat om att köpa en dubbelbäddmadrass jättelänge, dels för att våra inte var så bra och sen för att vi som sagt ville ha dubbel, har haft enkel förut... så nu ska vi sova gott inatt.

Jonas har redan gått och lagt sig, jetlagen sitter i! Frode har änna varit jetlaggad han med men det är förkylningen som sätter sina spår på honom ... önskar så att det kunde gå över!!

Kommentarer
Postat av: syster viktoria

gött med ny madrass, de behövde din rygg!! hm, asså kyrkan blir inte tom på fredag..... :-))



bra att han är förkyld, ökar på hans imunförsvar i framtiden... Tänk så!!!

2009-10-27 @ 07:35:19
Postat av: karro

Haha ... jodå den blir allt tom =)



Om Cornelia behövde en ny madrass så kan hon ju få min gamla =) ...



Ja får tänka på det med immunförsvaret =)

2009-10-27 @ 11:17:40
Postat av: Mojkan

Hej gumman

Nu har jag varit inne på Hemnet och tittat på er lägenheten.. den såg verkligen super ut!! Kommer att bli en hård budgivning:)



Kram Marika

2009-10-27 @ 20:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0